TuliS Ikut SUKA Hati

Nuff!

Jentera Berat

Assalamualaikum..ok kali nie aku nk kongsi dengan korang pasal pembinaan 
MINI STADIUM kt sekolah aku.
Projek nie dh lulus awal tahun nie jadi kontraktor dh mula hantar perkakasan pembinaan, yang aku tertarik ny kt satu jentera berat nie aku mmg kagum walaupun benda nie dh lama bagi org yang memang terlibat dalam pembinaan, aku baru tahu, tue yang jakun sekejap haahaa..
nama nya aku tak tahu tpi kegunaan ny untuk buat PILING kt kawasan yg padat dengan bangunan tinggi-tinggi,depa tak leh guna jentera yg ketuk2 yg biasa kite tengok tu sebab nti takut ada kesan kt bangunan sekeliling..aku tertarik masa jentera nie nk berjalan mcm robot.
aku ada ambil gambar dan video sekali haahaa..enjoy


nie masa nk turun dari treler "kaki dia jer dua treler"

depa ngah susun kaki jentera nie nak pasang

tara, dh siap pasang,nie tokey tue kata paling kecik 180tan, ada lg besar 1000tan 


Sorry video jentera nie bergerak/berjalan tak leh nk upload la bab file besar sgt nti aku edit bg kecik sikit saiz ny heehee maaf yerr..

Ok terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca blog yang tak seberapa nieh..
Jumpa lagi dalam entry yg baru nti..

No comments: