TuliS Ikut SUKA Hati

Nuff!

Jurugambar Perkahwinan

Assalamualaikum..Selamat sejahtera..
Ok kali nie aku nk cerita pasal jurugambar tak rasmi atau rasmi, aku mmg suka tangkap gambar nie semua aku cuba, jurugambar perkahwinan,sukan,landskep,jalanan,percutian semua redah jer "try n error" haahaa. aku banyak belajar dari sorang kawan aku nie dia mmg osem la kalo bab gambar majlis perkahwinan nie sekarang dia dh jd antara jurugambar yg dicari2 orang la sebab apa yg aku tengok hasil dia mmg dari dulu hingga sekarang banyak perubahan nti kalo korang nk kawin nk cari OP (Offical Photoghraper) aku boleh rekomenkan dia mmg puas hati hehee. Ok balik pada cerita aku kn aku nie mmg pada mula ny kurang keyakinan la nk jd OP bg mna2 majlis nie bukan apa, aku nie selalu fikir yg bukan2, mcm mna kalo nti ngah tangkap2 tetiba kamera rosak la,battery habis la,memory penuh la, Flash tak nyala la yg lagi teruk aku fikir takut time aku jd OP tetiba sakit perut haahaa, lepas tue tak dpt sampai kt majlis yg dh ditetapkan kira sesat lah,sangkut dlm jem la dan banyak la lagi benda2 yg tak sepatut ny aku fikir heehee teruk tak aku nie. sebab tue la wife aku selalu "angin" dgn aku yer la beli itu ini mahal lepas tue tak der pulangan kehh2 "sory yer syg". Tpi mulai dari tahun 2015 nie aku dh pasang azam utk lebih berani mencuba walau pun jd "MAT backup" kpd OP, aku akan cuba jadi OP rasmi yg aku sendiri buat semua kerja dari mula majlis hingga selesai "aminnnnn"
Harap tahun ini aku dimurahkan rezeki.



Nie Masa Kt Depan Hotel Sandakan Sabah

 Waktu Senja Kala 

 Aku Suka Moment Nihh.

Majlis Aqikah Anak Kawan Aku


 Majlis Perkahwinan Sepupu Aku



















Adik Sedara & Menantu Mereka heehe

Abang Pengantin Perempuan

Kakak Aku & Husbent

 Mak Adik Ayah Aku

Tuan Tanah Page Nie & Wife & Anak 

Aku Sekeluarga, Belah Pengantin Perempuan (SABAH)



Ok terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca blog yang tak seberapa nieh..
Jumpa lg dalam update yg baru nti..

No comments: