Anak Sulung

Assalamualaikum..selamat sejahtera, apa kabar semua harap baik2 yer..
Entry kali nie aku baru nk up pasal anak sulung (Pertama) aku, 
Nama Nurarissa Batriesya Bt Mohd Fadhlil Rahman
Lahir Pada : 25/01/2012
Tempat Lahir : Hospital Lundu,Sarawak(Tempan kelahiran Ibunya)

Untuk yg belum tahu aku bertemu jodoh dengan org Sarawak tau jauh kn, ramai sedara mara, sahabat handai tanya mcm mna kamu leh jumpa org Sarawak nihhh..nk cerita mmg panjang la cerita ny..
ok aku kahwin tahun 2011 sebelum GST dilaksanakan kehh2, fuhh selamat sikit duit hoohoo..

Nie permintaan dari wife aku sendiri nk bersalin kan anak sulung kami kt Sarawak,mula2 mmg berat aku nk lepaskan tpi lepas mintak pendapat mak ayah aku sendiri aku gagahkn jugak utk benarkan dia bersalin kt sana.. 

Peratutan penerbangan Airasia nie ketat n leceh sikit, jadi wife aku kena balik awal sebulan sebelum tarikh kelahiran jadi dia ambil cuti tampa gaji sebulan, awal huuuhuu..

Wife aku bersalin tengahari jd aku dapat kabar berita dari jauh terus mintak balik awal dekat bos bergegas dari kuala kangar ---> ipoh naik bus ke ---> LCCT beli tiket igt nk ambil mlm tu jugak tpi takut tak sempat, jd ak ambil awai2 pagi esoknya flight kira aku lewat sehari la utk tengok kelahiran ank aku tu..dan Insyaallah tahun nie anak kedua aku wife nk bersalin kt 
IPOH(Ini Pekan Orang Hensem) perak yahoooo..kira ada wakil dari sarawak dan perak la nti heehee

Ok enjoy gambar2 yg tak seberapa 



Sarawak Aku Datang heehee..
Nie time aku flight yg pertama terbang dari semenanjung kira dah lewat sehari la utk jumpa wife aku


 Muka budak nie waktu baru lahir dua hari geram jerr..


Nie lagi muka mintak cium byk2.


 Nie mak2 sedara anak aku


Cuti dah abis, jd terpaksa pulang tunai kan kewajipan utk berkerja huhuhuh.
time nie mmg sebak sgt nk tinggai budak busuk nie..mak ny cuti panjang lagi

Ok terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca blog yang tak seberapa nieh..
Jumpa lagi dalam entry yg baru nti..

No comments: