TuliS Ikut SUKA Hati

Nuff!

Shaver(Pencukur).!!

Assalamualaikum..apa khabar semua..
Ok kali nie aku nak kongsikan antara barang penjagaan kehenseman aku haahahaha..
Aku nie jenis orang yang kalo beli barang memang aku jaga betul2 kalo boleh tak kira murah atau pun mahal.
Shaver(pencukur) nie aku dah pakai dari sebelum aku kahwin tahun 2010 korang bayangkan la sekarang dah 2015 dah 5 tahun usia benda alah tu., memang prestasi dia tak pernah menghampakan aku dan ikut pergi kemana jer aku travel..
Antara kelebihan DRY BATTERY SHAVER PANASONIC nie :
-Murah harga dalam RM50 lebih sikit jer
-Kecik & simple & kemas
-Dua fungsi memotong & mengemaskan lagi potongan
-Menggunakan 2 Battery bersaiz AA senang nak dapat kat kedai runcit
-Penggunaan battery mmg aku puji sangat jimat.
-Tahan lasak setakat kena percik2 air sikit-sikit tu tak der apa la dan jatuh beberapa kali tu setakat  nie masih berfungsi lg.

Jadi memang berbaloi la aku beli masa tu..





Ok nanti jumpa lg dalam entri aku yang baru, barang apa pulak aku nak rekomen kat korang. Terima kasih.




No comments: