Honeywell AirCooler..!!

Honeywell Air Cooler..!!
Assalamualaikum..
Dalam bulan puasa hari tu, aku ambil cuti awal untuk bawak isteri aku balik rumah mak ayah aku awal sebelum orang lain cuti haahaa.. cuti ak start 1/7/2015 bayangkan la lama tak.
sementara nak tunggu due dia bersalin pada 6/7/2015, kami memang dah setuju dia pun ok jer untuk bersalin di ipoh, macam biasa la bila bulan puasa nie cuaca agak panas jadi memang terasa bahang panasnya tu, jadi aku bincang ngan ayah aku cadangnya nak beli aircond untuk pasang kat bilik, survey punya survey terus tukar niat kami beli AIRCOOLER dari jenama HONEYWELL, ayat-ayat manis dari seler nie pun buat kami terpengaruh jugak haahaaa.
Yang pasti misi utamanya
-jimat elektrik
-protable (boleh bawak kemana-mana)
-selamat tidak merbahaya kalo budak nak masuk jari ker memang tak Nampak              blower dia yang tersembunyi
-yang penting dia nie ada penapis udara sekali (Carbon Dust filter)  kalo istilah aircond  dia ada  ION,Plasmacluster mcm tu la.
-bawah dia ada tangki isi air yang besar 30liter boleh isi.

nie yang kami beli


Korang boleh baca spesifikasi kat sini lebih teperinci :




Harga dia agak mahal sikit la..kami beli dalam RM859
Peringatan nak kepuasan angin dia, aircoller nie sangat sesuai pasang dekat ruang tamu yang ada pengudaran keluar masuk kalo letak dalam bilik yang kedap memang tak rasa la angin dia, angin panas adala. Lepas tue bunyi dia agak kuat sikit berbanding kipas biasa tapi bagi aku ok jer lena tidur haahaa..

Terima Kasih sudi membaca blog yang tak seberapa nie..

No comments: