Kenduri Di Shah Alam..!

Assalamualaikum..Ok pada ahad lepas kami sekeluarga berkesempatan berkunjung ke kenduri keluarga sebelah mak aku dekat shah alam..

Keluaraga belah mak aku nie memang jarang berjumpa dan duduk berjauhan dan ramai dah tak ada (aruah) hanya tinggal 4 beradaik daripada 7 orang.. Mak aku yang bongsu.

Jadi bila ada majlis-majlis yang besar macam nie la baru mereka semua dapat berjumpa dan bermesra. Macam biasala kalau orang tua nie bila jumpa adik-beradik, mereka akan perkenalkan nie,tok ngah, kamu pangkat pak sedara la, sebelum-sebelum nie memang aku pun tak tahu dah ada anak sedara yang dah kahwin, rasa macam aku nie dah tua jer ehh!! haahaa, korang macam tak biasa pulak kehh2 bila segala sepupu sepapat bila dah berjumpa semua mengimbau kembali zaman muda siap cerita zaman mak aku waktu mula-mula kawin dulu perhhh dah lama tue sekarang mak aku dah pencen depa masih ingat lagi tu, memang orang tua zaman dulu ingatan depa memang kuat.


Aku bukan OP pengantin hehee


Aku mendoakan kekal bahagia hingga ke Jannah


Nie kakak mak aku no 3


Nie pangkat tok sedara belah mak aku


Nie anak-anak aruah kakak mak aku


Nie semua anak sepupu belah aruah kakak mak aku


Terima kasih sudi melwat blog yang tak seberapa ini..natikan update yang baru.!!

No comments: