TuliS Ikut SUKA Hati

Nuff!

KUIH PUKIS.!!

Kuih pukis hehee nama jer dah macam pelik sikit, korang jangan pikir lain pulak, kuih nie pertama kali aku jumpa kat pasar malam Bandar tun razak setiap khamis makcik nie jual sekali dengan apam balik dan kuih dangai.
Mula-mula beli tue rasa macam apam jer, sedap la dan mengenyangkan haahaa, ada banyak versi kuih pukis nie ada yang ada sambal dalam tu, sri kaya la, cokelat macam-macam la variasinya, tpi yang kat pasar malam Bandar tun razak nie dalam dia ada sri kaya.

Harga sebiji RM0.60 kalo 5=RM3 jer, aku kalo sempat singgah petang khamis memang selalu beli la sebab anak-anak aku pun suka. Tak percaya korang cuba la.


Nie la rupa dia


closeup sikit heehe


nie inti dia, seri kaya

No comments: