TuliS Ikut SUKA Hati

Nuff!

Majlis Resepsi Di Sekolah..!!

Sabtu 8/8/15 baru-baru nie, aku kena kerja sebab ada LDP(latihan dalam perkhidmatan) dekat seolah huhuh..malasnya nak datang.
Tapi apa yang istimewanya aku kena datang sebab ada sorang cikgu chines nie dia nak buat majlis resepsi dia untuk warga sekolah sebab majlis yang betulnya dia tak dapat jemput sebab berlangsung di sarawak ehh..sama dengan negeri kelahiran isteri dan anak sulung aku la..huhuu sambil buat kursus sambil dia buat majlis ermm pandai dia..
Nie sesaja aku buat album dia just snap pic dari lappy dia jer 

Sebenarnya aku nie bukan la ada bakat sangat nak susun atur gambar nie 
cuma try and error jer.


Dia nie cikgu BM, mula-mula posting sini aku dengar makcik-makcik nie cerita dia kena gelak sebab masa dia perkenalkan diri tuhh dia cakap dia cikgu Bahasa Malaysia, mau tak gelak bebudak sek niehh "ko tu chines nak ajar kami bahasa kami sendiri haahaa" whatttt!!..tapi lepas tu semua respect la kat cikgu nieh dia punya BM perhhhh!!.
Mula-mula aku masuk pun aku dah agak cikgu nie memang baik, tanggapan aku memang betul sebab makcik-makcik nie pun cakap dia nie bagus,rajin,baik,ramah heeheee biasala orang kelahiran negeri isteri akukan haaha..

Majlis yang simple


Menu memang ikut kenduri orang melayu heehe,


Nie geng cikgu-cikgu wanita sekolah aku, sebenarnya ramai lagi tapi semua tengah makan


Nie aku dan sebelah hujung tue cikgu kaunseling 

Aku ada la tolong sikit-sikit untuk persiapan majlis dia kat sekolah tue, tak banyak la tpi biasala bangsa chines nie kalo dia dah percaya kat kite memang dia hargai sangat-sangat, siap dia bagi aku angpow lagi tue wahhh rasa macam sepecial jer sebab aku sorang jer dapat tau haahaaa, lepas tue dah abis majlis pun dia wassup aku ucap thanks alots sangat,

korang tau apa kerja yang aku tolong dia tu, aku cuma set kan lcd untuk dia mainkan video wedding dia lepas tue gantung-gantung bunga, hias banner kahwin dia tu, bukan banyak pun tapi tengok penghargaan dia tue korang faham-faham la.

No comments: