Plaza Low Yat.!!

Ermm baru-baru nie aku pergi ker low yat untuk cari barang pc, agak ketara la orang memang tak berapa nak ramai dah pergi kat sana,semenjak dari kes masa bulan puasa lepas. Aku pergi hari minggu (sabtu) jam 12 tgh hari memang agak lengang la tak macam sebelum nie kul 11 dah penuh nk jalan pun selisih bahu.


agak lengang jer


Nie kat tengah-tengah lowyat tuh..biasa kalo buat event apa-apa mesti penuh orang



Dan apa yang aku nampak  sekarang nie harga barang-barang kat situ memang dah naik la. Nie antara kesannya kalau nilai RINGGIT kite LEMAH, jadi untuk pengetahuan korang barang-barang ict, gedjet semuanya IMPORT walau dia MADE IN CHINA kite memang kena bayar lebih, harga naik bukan seringgit dua, tapi naik puluh ringgit, memang terasa sangat nilai duit kite makin kecil. Jadi kalo ada sapa-sapa yang kata RINGGIT JATUH BAIK UNTUK NEGARA mesti ada yang tak kena dengan kepala hotak dia, kesian cikgu yang mengajar dia dulu. Walaupun aku bukan pakar ekonomi,akuntan,ahli perniagaan tapi SEL-SEL otak aku masih berhunung dengan baik dan boleh berfikir secara waras,logic. Sekian heheehee

No comments: