TuliS Ikut SUKA Hati

Nuff!

POS Malaysia Kehabisan Sampul PRA-BAYAR..whattt!!

Ok macam nie ceritanya, wife aku suruh pos kan bawang goreng orang oder jadi aku pergi la pejabat pos satu cawangan nie semua borang aku dah isi siap-siap kat rumah sampai pejabat pos tu aku ambil no, bila tiba giliran aku, nak beli la kan, malangnya awek jaga kaunter tu cakap bungkusan PRA-BAYAR semua abis, WHAT!!! abis biar betul padahal dah 3 minggu kot cuti raya dah abis takkan tak restok balik..dia cakap kami dah oder tapi tak sampai-sampai.
Kite nak support kompeni melayu tapi korang sendiri jawab la. dah la masa rehat aku tak lama tak pasal-pasal kena pergi cawangan satu lagi tu,dah buang masa tak pasal2 aku puasa tengah hari tu haahaahaa, nasib cawangan nie ada kalo tidak tak tau nk cakap apa..


SUPPORT KOMPENI MELAYU.

No comments: