Glider Board / Buggy Board..!!

Ramai sekarang nie mencari-cari device buggy/glider board untuk stroller anak korang, sama macam aku anak dah masuk dua nak beli stroller twin memang tak mampu lagi satu kereta kecik mana nak muatnya kan, jadi penyelesaian masalahnya kena cari glider/buggy board nie la, benda alah nie tak banyak jenama yang keluarkan atau aku yang tak tahu heehee, tapi dari yang aku buat research ada dua brand yang ada kat pasaran Malaysia nie
1-  BABY JOGGER ( http://www.babyjogger.com/ )
Dua-dua jenama nie banyak jual kat pasaran Malaysia, harga dia dalam lingkungan RM2++ hingga RM3++ pengsan kejap, tapi dari segi praktikal berbaloi dari korang nk beli lagi satu stroller atau tukar twin stroller malah lebih jimat ruang penyimpanan.

'
nie aku survey dekat SOGO tengok harga promo tue pun macam nak pengsan jap, jenis nie tak sesuai untuk anak aku punya Stroller Maclaren Techno XT, sebab Maclaren tak ada shaft yang menghubungkan antara roda kiri dan kanan macam dalam gambar tu.



Kalo Maclaren Techno XT yang nie memang sesuai lagi pun dia UNIVERSAL boleh jugak pakai dekat Maxi Cosi. senang korang boleh search kat laman web dia yang aku bagi link kat atas tu siap ada video cara nak guna dan pemilihan yang sesuai dengan stroller korang.

Aku buat carian kat internet dekat LAZADA.com.my ada  jual harga lebih murah sikit dari BABY JOGGER dalam RM225 promo kt lazada tu..











1 comment:

Glider Board said...

Ramai sekarang nie mencari-cari device buggy/glider board untuk stroller anak korang, sama macam aku anak dah masuk dua nak beli stroller ... igliderboard.blogspot.com