Kopi 434 Muar..!!

Kopi 434 dari muar Johor, aku dah cuba rasa kopi nie rasa dia lain sikit dari kopi yang banyak kat pasaran tu, rasa dia keras sikit kepada yang perut tak tahan tu tak digalakkan. Aku dapat rasa pun sebab ada staf kat opis nie orang muar johor, jadi memang family dia minum kopi nie, jangan terkejut rasanya kopi nie pun kegemaran EX-TPM kite Tan Sri Muhyiddin Yassin, macam mana aku tahu sebab kawan aku bagi tahu, sebab dia staf kat JPM dia pernah terdengar SU JPM tanya SU Tan Sri nak minum apa/jenis apa bagai macam tu la.

Korang leh try, tapi tak tau la kat mna ada jual, kalo aku nak boleh oder kt staf aku nie jer heehee harga dalam RM5+ macam tu la dah siap dalam uncang kecik korang masuk dalam gelas bubuh air panas masuk gula secukup rasa siap diminum.


nie rupa paket dia


Tapi kalo korang pergi ker Sarawak terutama nya daerah LUNDU korang kena beli kopi dari sana cuba try memang kopi asli rasa dia. Dia kisar depan korang harga pun pengsan sekejap heehe.


No comments: