TuliS Ikut SUKA Hati

Nuff!

Penang Char Kway Teow

Malam minggu hari tu aku bosan asyik masak kat rumah jer tambah-tambah apa segala kat rumah tue aku dah basuh,cuci, kemas,lap,mop segalanya, maklum la aku dah nak bercuti panjang balik ipoh dan balik Raya Haji kat Sarawak jadi malas nak kotorkan balik, aku pergi la jalan-jalan malam tu area cheras taman ikan emas lebih tepat kedai char kway teow nie bersebelahan bangunan umno taman tenaga cheras, lokasi dia tersorok sikit, land mark dia belakang STESEN MINYAK PETRONAS taman tenaga agak tersorok sikit, watu operasi malam sahaja, menu dia dua jer Nasi Lemak & Char Kway Teow, lain-lain ada OTAK-OTAK dan SATEY.Harga saiz biasa RM4 kalo besar RM5. nie pun korang kena cuba.


nie la rupa nya..yummm

No comments: