PHILIPS

Assalamualaikum..Ok nie saja nk cerita benda alah nie dah bertahun kami nk beli tpi asyik bertangguh jer tpi akhirnya sebelum raya hari tu termakbul jugak kami beli yerla nk puasa senang nk sahur mkn roti bakar jer haahahaaa..nie kami beli dekat AEON jer harga RM111 tak silap aku.


Nie rupa dia cantik jer duduk atas rack tue mmg ngam hahaaa, dan ada penutup bg menjamin kebersihan dia.


ada beberapa function nk bakar mcm mna yg korang nak 


kenapa jugak kami pilih yg ini sebab dia ada tempat buang serdak2 roti yg jatuh tu jd bersih sikit tak der la nti cicak masuk tumpang makan sekali hahaha


Lagi satu sebelum ak terlupa mode Philips nie ada penutup atas dia dan ruang untuk saiz roti yg besar dari biasa.

No comments: