Tawaran Menduduki Kuaters Kerajaan

Assalamualaikum..Tahun 2016 pertengahan tahun Allah mempermudahkan,murahkan rezeki ak untuk menduduki KUATERS KERAJAAN, ak bersyukur sangat masa tu, sebab sejak ak pindah dari tahun 2014 ak dh mohon dan beberapa kali membuat rayuan, korang byangkan senarai menunggu memang beratus tuh tpi dah nama rezeki, waktu tu ak buat surat rayuan kali ke 3 dan terus hantar dengan tangan dan berjumpa dengan pegawai yg menguruskan penempatan tu korang byangkan  masa tu jugak pegawai tu baca surat rayuan ak tuh dan terus call org yg menguruskan kuaters yg ak mohon tu dan dimurahkan rezeki ada beberapa kekosongan, jadi pegawai tu bagi no org untuk dihubungi tu dan pergi terus kesitu dan pilih mana satu unit dan maklumkan kpd dia segera utk dibuat surat tawaran, ak rasa mmg nk salam cium-cium tgn pegawai tu, lepas jer keluar ak terus sujud syukur Alhamdullilah. Tapi ada syaratny dari pegawai tu segala kerosakkan yg minimum tu mmg tak baiki buat masa ini sebab peruntukkan dah abis dan kena tunggu lambat lg, bagi ak tu semua ak tak kisah yg penting dpt rumah yg besar, potongan tak tinggi dari  kite sewa kt luar dlm KL nihh heheee.
nti korang tengok la gambar sebelum ak masuk kt bawah nihh, nie jer yg paling minimum kerosakkan dia dan unit atas yg bawah-bawah semua dh ada orang, apa pun ak bersyukur sangat.


nie biasala kena makan dgn anai-anai


Nie almari baju biasa la leh repair sendiri youtube kn ada hahah


nie tandas utama tak der tangki flush


Nie karpet yg entah berapa lama tinggal siap gam dia dh melekat kt tile tu huuhuu redha2


Kipas lak tinggal satu bilah jer hahahaha


Nie bilik air master room tangki flush pun tak der dan ini la keadaan asal lantai tu bertabah jer.


Nie bingkai dan pintu semua tukar dari kayu kpd besi. Utk pengetahuan korang unit nie baru lepas major repair sebab kena ratah ngan anai-anai jd tu pasal pegawai tu cakap kalo rosak kecik2 tu buat sendiri jer la.  


Tengok bingkai pintu semua lepas repair


Switch nie kacang jer nk tukar


nie point utk line telephone


adeh senget lak pic nie, tu siling tu dh nk mcm jatuh


Warna dinding asal oren haahaa


nie lak tabletop kt dapur


nie tempat sinki utama haahaa korang bayangkan ini pun gambar sebahagian jer. Nti ak buat entry bila dah masuk dan duduk setahun apa perubahan yg ak dh buat dan nilai kos untuk semua yg ak repair sendiri tuh, sabo yerr.

No comments: